click

Thursday 14 February 2013

Jerawat hilang hati senang ( tq Dr Haseenah )


Alhamdulillah setelah agak lama saya x mgupdate blog,hari ni saya brkesempatan nk kongsi sambungan cerita tntg prkembagan rawatan saya bersama pkar jerawat DR HASEENAH....

Setelah lebih kurang 6bln saya mndapatkan rawatan wajah di Klinik Jerawat Dr Haseenah,alhamdulillah sekarang ni  saya hanya perlu follow up untuk pemantauan doktor shj..agak berbaloi jugalah saya berhabisan wang ringgit selama ni...hubby pun berpuas hati..dia ckp xper duit habis yang penting wife ceria...

Sekarang ni saya hanya perlu konsisten mencuci muka stp 2kali sehari mggunakan acne cleanser yg dibekalkan oleh doktor,mencuci muka mggunakan cleanser Dr Haseenah ni x blh melebihi 2 kali sehari.. plg pntg dktr ckp kita kena rajin cuci muka trutama sblm msk tdr dan pagi slps bangun dari tdr,x blh tdr dlm keadaan muka yg x bercuci. jaga pemakanan dan ambil supplement yg betul sbg lgkh mmpercepatkn lg proses mghilangkn jerawat n seterusnya mgekalkannya...lagi satu jgn stresssss..

Pernah juga kdg2 saya malas nk cuci muka almaklumlah bila muka dh agak licin mulalah skip2 menjaganya,itulah kelemahan saya... jerawat2 manja pun mula la nk muncul kembali,tp saya cpt2 sapukan duac gel yg mmg kena smpn dlm peti sejuk.duac gel ni mmg kena simpan dlm peti sejuk n digunakan bila perlu shj ( stlh selesai rwtn jerawat yg series)ianya disapu sdkt pada jerawat yg tmbuh tu.Bila kita dh buat rawatan kt klinik tu mmg dktr akn bekalkn kita dgn  cream n gel untk disapu pd wktu2 genting...jerawat ni akn senang kmbali kal kita x istiqomah merawatnya..jd kenalah rajin kal nk muka licin cam neelofa...heheee

Doktor Haseenah juga suggestkan saya untuk ambil supplement untk mmbantu mmpercepatkan proses menghilangkan jerawat ni...saya ambil supplement drp produk Shaklee...GLA untk menstabilkan hormon.Jerawat juga sbnrnya berpunca drp hormon kita yg x stabil....byk juga lah saya ambil supplement tambahan.
Bagi kwn2 yg tringin untk mendapatkan rawatan kt klinik ni tapi budget kurang pun xpe sb dktr akn bg kuantiti ubt mgikut budget kita,ckp jer ngan dktr sbnrnyaa budget kita x byk tp mmg perlukan rwtan dktr...insyaallah Dr Haseenah akn mmbantu,x perlu bmbg untk mncuba rawatan kt sini...insyaallah berbaloi2....dan pastinya kita akan berpuas hati..



ni antara produk kecantikan Dr Haseenah ( rm494 )

Kal nak beli satu2 pun boleh...

Rm99

Rm162

Rm98

Ini antara produk yg perlu kita pakai sblm keluar rumah

Alamat:
Klinik Jerawat Online Dr Hassenah
Klinik Jerawat & Jeragat Dr Hasseenah
Poliklinik Zulkifli, No42, Jln Pinang C ,
18/C, Seksyen 18, 40000 Shah Alam, Selangor
Malaysia
03-55411392


14 comments:

  1. Sesiapa yg berminat nk cb rawatan kt klinik dktr haseenah leh lawat www.drhaseenah.com/klinik/

    ReplyDelete
  2. Terbaik kak tie.saya memang nak pergi,tgk kak tie punya muke mmg dah jadi. sy msti buat..hehehe

    ReplyDelete
  3. Cube la nis,insyaallah terbaik punya....

    ReplyDelete
  4. Sy baru buat 1st treatment kt dr hasseenah.. mmg dlm tempoh kite amek ubat2 tu, muka kita akan jd a bit burn ke ?? Coz muka sy jd burn dan kusam.. mungkin sbb xleh pki sunblock during the earlier treatment.. my 2nd appoinment will be on 15 apr.. so agk mahal x treatment utk 2nd apoinment ni?

    ReplyDelete
  5. salam..suka nak tanya..

    boleh ceritakan mengenai proses rawatan dengan bayarannya sekali secara lengkap..terima kasih..

    ReplyDelete
  6. salam nak tayele antibiotik ape name die bg ye wane pe bentuk????

    ReplyDelete
  7. saya jrwat serius dh 3thun nk wat rawatan xde wet

    ReplyDelete
  8. sy ni da masok ke empat kali kot g klinik tu.. kali ni sy nk pegi buat chemical peeling.. ada x sesiapa pernah g buat chemical peeling? n patot x sy pegi bt chemical peeling ni? risau jgk..

    ReplyDelete
  9. Hi nak tanya.. acne gel cleanser dr hasseenah tu, tahan untuk berapa bulan?

    ReplyDelete
  10. kena kumpul duit dulu ni baru guna produk dr.hasseenah..tak pun cari sponser..hihi..buat masa ni hanya mampu ambil supplement shaklee je..

    ReplyDelete
  11. Sory sy br nk update...
    Chad,acne cleanser tu kal saya leh thn 2 ke 3bln gak sb pakai 2kali shri je..pg n ptg...xleh lbh dr 2kali shari

    ReplyDelete
  12. askum sis.. nak tumpang tanya.. if clenser ni sis pakai pagi n petang.. mlm sis pakai clenser apa.. memandangkan clenser ni tak boleh pakai lebih 2 kali sehari.

    ReplyDelete
  13. askum sis.. nak tumpang tanya.. if clenser ni sis pakai pagi n petang.. mlm sis pakai clenser apa.. memandangkan clenser ni tak boleh pakai lebih 2 kali sehari.

    ReplyDelete
  14. Assalamulaikum sis. Boleh tau apa lagi suplement tambahan yang sis ambil..

    ReplyDelete